Quiz Time

October 29, 2009

One’s team is given questions in areas such as literature, maths, history, geography, etc. during  Q U I Z  Time while having drinks & fun at Beer Club 1516 (2A, Tsar Assen Str, Sofia). On Sunday evenings, starting at 20:00 hrs.

2 Responses to “Quiz Time”

  1. Банко Says:

    Здравей, Райна!
    Новостите при мен – организираме в края на месеца практически семинар по Фън Шуй. Информацията е в сайта ми. Мога да ти я пусна и прикачена, но първо ми изпрати мейл, защото цялата ми поща за една година назад беше изтрита поради повреда на сървъра.
    Ако някой се интересува – на разположение съм.
    Поздрави от мен и от Соня!

  2. Rayn@ Says:

    Банко, благодаря за информацията. Ще ти звънна по-късно днес или утре. Поздрави Соня!


Leave a Reply

